piątek, 3 kwietnia 2020

Babeczki z Coca-Colą

Puszyste babeczki z wypływającym nadzieniem.Do ich wykonania nie potrzeba miksera, więc są bardzo szybkie w przygotowaniu.
Składniki:
  • 200 g mąki pszennej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4  łyżki kakao
  • 160 g ciemnego cukru muscovado
  • 100 ml oleju słonecznikowego
  • 150 ml Coca-Coli
  • 2 jajka
  • opcjonalnie 1-2 łyżki Brandy
Wszystkie suche składniki przesiać do miski przez sitko.
W drugiej misce roztrzepać jajka, Coca-Colę, brandy i olej. 
Zawartość obu misek połączyć za pomocą rózgi kuchennej,

Papilotki wypełniać ciastem do 3/4 wysokości.
Piec 25 minut w 200^C, do suchego patyczka.

Babeczki udekorowałam roztopioną gorzką czekoladą z odrobiną masła.

* Babeczki wypełniałam frużeliną owocową ( Mix mrożonych owoców gotować w rondelku z cukrem, podgrzewać do odparowania soku)


3 komentarze:

  1. Okropne sa, jadłam przed chwila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robiłam z tego przepisu i wyszły przepyszne, tylko zamiast fruzeliny do srodka dałam marmoladę

      Usuń